tidsfördriv.

HAR DU ? ..
Folköl i kylen :
Nope, bara en bag in box!
Något husdjur : nej!
Någon favoriträtt : tacogratäng
Någon flick/pojkvän : Nej!
Puder på dig : Nej
Några framtidsplaner : Flyttat från sverige och bosatt mig i England. Därefter plugga vidare i USA.
Någon sjukdom : Nej :)
Något gymkort:nej inte ännu faktiskt .
Några kärleksproblem : livet ska väl inte vara som en dans på rosor eller?
En homosexuell kompis : Japp
Duschat idag : Yes, ny duschad!
Någon kompis som snarkar : Ja!
Någon vän som spelar i ett band : Yäs!
Några mvg:n : Japp
Någon som förstår dig : Mamma,Erika,Jenny&Sofia
Tuff kompis som kan försvara dig : Givetvis!
Något beroende : Kaffe & snus..
Fikat idag : Nope!
Nagellack : bara lite grann resten har försvunnit.
Någon vän som bor i ett annat land : Ja! :)

VEM ? ..
Avskyr du : nämner inga namn
Hånar du : haha, ja.. det finns en del som man hånar också!
Delar du mest minnen med : hm.. Magnus
Längtar du mest efter : just nu ingen faktiskt,trivs bra själv!
Stör du dig på : beror på dag humör
Gosar du med : mina favoritkuddar!
Lagar mat : Made by my self
Diskar : Jag ,självklart!
Tror att den är någon : ?

VILKEN ? ..
Tidning läser du : Aftonbladet,NKP och hör och hämpna Karlskoga tidningen
Buss åker du oftast : 500 Karlskoga ( dagligen )
Frisyr har du : ja hur ska man förklara, mittbena ibland sne bena ibland och uppklippt.
Dag fyller du år : 16 december ofc!
Årstid föredrar du : Sommar & vår
Stad är du uppväxt i : Kristinehamn 

VAD ? ..
Gör du nu :
fördriver min tid tills jag somnar med att skriva det här..
Gör dig till en bra människa : Är mig själv
Gör dig till en dålig människa : mitt humör ibland kanske,vad vet jag?
Vill du arbeta med : Designer
Är roligast just nu : ingenting
Har du på dig nu : Bh och trosor.
Har du för smink idag : Inget just nu.
Äger du för skor : alla möjliga ;P
Har du för storlek i skor : 39
Läser du för bok : "Dyngkåt och hur helig som helst" av mia skäringer
Ska du göra nu : försöka sova antar jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Blogg/hemsida

Kommentar:

RSS 2.0