•ARG!

hatar helvetes kundtjänst för halebop... Inte kan man ringa och prata med dom utom man ska behöva chatta med dom. otrevliga och ger en fel svar på det man vill veta och dessutom kan dom INTE förvarna att om man lägger in jävla saldospärr att allt bara stängt av på en gång .. det är ju i slutet av månaden för fan .. ville ju ha det på kommande månad för i helvete. inget fattar dom . Glad och positiv, extra faktura för att låsa upp spärr. dra åt he...........
Åhh, jag ska ta och byta operatör.

Men jaja, så nu kommer jag inte kunna höra av mig till någon bara så att ALLA vet det! Ring mig om det är något!

Idag har man varit med Erika,fixat upp mina hyllor i sovrummet. Fint blev det. Sen långpromenad på det :) Det var mycket trevligt!
Nu så blir det att dra hem en sväng till Ölme för att träffa familjen. Inte varit där på evigheter.. Så ska bli roligt!
Imorgon ska jag även med lilla syster till skolan. Kommer bli intressant..

Nu ska jag sätta mig och vänta på Mamma & fortsätta vara ARG!
CIAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Blogg/hemsida

Kommentar:

RSS 2.0