Dirty little freaks

dagen har varit ovanligt lugn.. Inte van vid att inte göra ingenting.
Huvudet tar snart kål på mig, det bara värker konstant. Vill bara blir frisk nu! Pallar inte vara sjuk,känner mig ju handikappad av att bara vara hemma och inte göra något.
Blev iallafall en kort promenad för att få lite frisk luft med Sofia till lillemors och köpa en fet stor godis påse.
Tyckte jag var värd det. Inte köpt lösgodis på månader. Så det ska jag gotta mig i resten av kvällen!
Ångest böjar jag få för att jag inte har jobbat.. Saknar mina arbetskamrater!
massage,någon som pysslade om mig och var social skulle jag behöva nu!

Film som vanligt blir det & hoppas man är frisk imorgon då blir det jobb 11.35-20.05!

CIAO

Kommentarer
Caroline skrev:

Krya på dig! <3

2011-02-17 kl 08:51:53
http://idacarolineelisabeth.blogg.se/
Veronica skrev:

Tack!<3

2011-02-17 kl 11:37:10

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Blogg/hemsida

Kommentar:

RSS 2.0