•Give me some more

idag har jag fattat beslutet att imorgon ska jag inte snusa något mer. Så idag är sista dagen,ska njuta riktigt mycket!
Mitt humör imorgon kommer vara botten så bäst att hålla sig undan!Haha!
Ledig imorgon också, storstädning & träning står på schemat.
ledig till och med fredag,njutning som fan.

Rätt rolig dag på jobbet idag, jag & madde sprider glädje mot kvällen på jobbet! Övertrötta & allmänt galna,vi gillert må jag säga ;)
Annars har det inte hänt så mycket idag eller igår. Jobb jobb & åter jobb.

kvällens mat blev fullkornspasta & grönsaker,jag börjar bli riktigt nyttig och duktig ;) Tränar varje kväll,powerwalk till jobbet varje dag och zumba blir det att börja med!

Helgens planer kommer bestå av återigen jobb, haha. jag har faktiskt jobbat varenda helg den här månaden. Pengar rullar in som det ska nu ;)
Jobb fest till helgen , Madde & jag ska köra all in så vi ska göra kga riktigt osäkert på lördag! Fest hemma hos Linda sen får vi se vart kvällen bär av. Kul kommer det bli!! Riktigt taggad redan och ändå bara tisdag.

träning blir det nu, CIAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Blogg/hemsida

Kommentar:

RSS 2.0