•If only you

Då börjar fredagen lida mot sitt slut för min del!
Betydligt piggare och nästan uppstressad över att försova mig till jobbet imorgon.
Ska försöka lugna ner mig med en kopp te och en bra film så ska det gå vägen med att somna iallafall,kan ju alltid hoppas om inte annat!
Var iväg en sväng och kollade när mamma spelade match i södermalmshallen förut. Jag blev rätt sugen på att ställa mig på planen och börja spela jag med,men kom ju på mig själv att helt frisk är jag ju inte än. Så badminton match får vänta tills nästa helg eller söndag.
Imorgon då man ska jobba till halv 5 sen vet jag inte vad jag ska göra resten av kvällen. Mamma & Elin kanske skulle komma förbi. Ingen utgång denna helg för min del iallafall.
Nu ska det bli nyktert fram till London, eller ja.. Nästa helg blir det en liten jobb fest men efter det då blir det vit månad hela mars!
Mars månad kommer bli mycket träning ,nu jävlar ska man komma igång seriöst! Startar redan med det till veckan!
Inget mer latande med bara promenader längre.


Godnatt!

CIAO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Blogg/hemsida

Kommentar:

RSS 2.0