•Lördag, P-P-P-Paarty?

nej inget festande för min del idag,men många som kör all in idag har jag hört!
Skönt att man kommer må fina fisken imorgon och till och med vara duktig och jobba , den ni.

Idag jobbade jag andra dagen för denna veckan,var faktiskt skönt att få jobba och äntligen vara frisk! Nu hoppas jag att det dröjer månader innan man blir sjuk igen.
Jobbade fram till halv 5,promenad till bussen och sedan promenad hem till lotta.
Umgåts med Mamma,Lotta och Elin hela kvällen,mycket mys!
Pizza,melodifestivalen & en as go massage stol som jag väldigt gärna ville ta med mig hem!
Lekte med Lars Ipad & jag är KÄR! Ska banne mig köpa en, bättre än min iphone. Hmm..

Intar sängen nu med film ,tagga jobb imorgon igen! ;)

CIAO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Blogg/hemsida

Kommentar:

RSS 2.0