•P A I N

Helgen är över och ny vecka med jobb som väntar. Sjuk IGEN.. undrar verkligen vad som hänt med mig,aldrig blivit sjuk med så korta mellan rum.
lunginflamation eller bara vanlig förskyldning återstår att se imorgon bitti!

OCH den stora nyheten denna måndag, Erika & Tim har nu blivit mor och far! Grattis till lilla tjejen<3
Aldrig varit så nervös som jag varit denna dag,glad över att allt gick bra!:)

Men helgen har jag då spenderat i Karlskoga,både jobbat och jobb fest! Lika roligt varje gång , men en sak är jag riktigt säker på... jag ska aldrig shotta tequila igen! Fy fan. Söndagen var rena rama döden. Känndes som att det var min sista dag i livet. Mådde så fruktansvärt dåligt! Stackars madde som fick stå ut med mitt tjat ;)

Idag har man då jobbat, 1-20.00 .. Hostat mig igenom hela dagen vilket inte var så vidare trevligt. Men klarade av det iallafall..

ska försöka sova nu!

CIAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Blogg/hemsida

Kommentar:

RSS 2.0