London,20 grader & sol!

Framme i London efter en lång resa hit igår.
tåget till stockholm kl 11,buss från stockholm till skavsta,flyg från skavsta till London,Gatwick airport till Victoria station & därifrån till Acton Town. Framme vid 11 igår kväll.
Trött som satan var man efter så mycket  åkande.
Väl framme blev det lite öl & god mat ,lovley.

Idag blev det ta sig en sovmorgon så att man var utvilade efter resandet igår. Vaknade vid 8 först men fick tvinga sig själv att somna om.
Blev en promenad genom parken i det härliga värdet. Linne & bara ben är underbart!
Precis kommit hem efter att varit i parken och stekt i två timmar.
Nu väntar jag på att det ska bli kväll då det blir käka på indiskresturang och  eventullt lite öl & en sväng till puben. Vem vet vad kvällen bjuder på;)

Morgondagens planer är färdiga iallafall,upp tidigt för en hel dag med shopping i centrala London. PRIMARK here I come! Även ska vi till något skräck museum som jag inte minns namnet på. Kommer bli sjukt roligt!
Kvällen kommer bjuda på utgång på någon nattklubb!

jag har bara en sak att tillägga, JAG ÄLSKAR LONDON!

Någon som vill flytta hit med mig?

Kommentarer
Emelie da kisse skrev:

Jag gör det gärna, haha. Eller åker gärna dit i alla fall, har aldrig varit där :P

2011-03-25 kl 16:45:43

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Blogg/hemsida

Kommentar:

RSS 2.0