•Onsdag

Seg onsdag, jag sov sjukt länge idag. Till och med försov mig när jag började sent. Det är inte okej!
Men dagen gick väldigt fort ändå, suttit och prata med Madde hela dagen. Trevligt som tusan!
Bussresan hem var ju ganska intressant. Fulla ungdomar på väg till karlstad. Som sagt det är ju lill-lördag och bara 100 dagar kvar till student. Vilket man märkte gott och väl. Fulla,skriker,spyr & buss chaffören var hygglig och drog på musiken i bött. Så min bussresa från kristinehamn-ölme blev en resa med partybuss! Trött och sliten efter jobbet gjorde det min kväll (ironi?)

Nu sitter man och väntar på att Big Brother ska börja(jag har blivit besatt...)
Trodde aldrig jag skulle börja kolla på det men visst fan fastnade man vid det när man väl börjat kolla..

& jag ska baka tills på fredag. Hmm, jag funderar på vad man ska hitta på för något. Förslag?

CIAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Blogg/hemsida

Kommentar:

RSS 2.0