Awesome day

har varit en kanon dag faktiskt, glad hela dagen (nästan iallafall).
Jobbat fram till 8 och nu har man äntligen tagit helg. Ska bli skönt att få lite gjort under helgen! :) Tvätta,städa blir det i morgon även åka till karlskoga och träffa saknade Maddie , senare kommer även gulliga amalia joina om hon nu kommer hem från örebro :)

har nyss natt diskat och städat köket i brist på annat och göra. skinande rent och luktar gott. Jag kommer vakna med ett leende imorgon när man ska upp och göra första koppen kaffe. LOVLEY!
och nu börjas nedräkningen på riktigt. om en vecka idag så ligger man i turkiet på en strand och gottar sig. längtar enormt mycket! Kommer bli super kul. Bra sällskap och semester ,jag klagar inte direkt!

-bild från google dock men här kommer man befinna sig om en vecka. Side i turiket!:)

Nu ska jag gosa ner mig i sängen och kolla big brother även somna med ett leende! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Blogg/hemsida

Kommentar:

RSS 2.0