Tisdag

Ja då får man börja bli lite mer aktiv och uppdatera bloggen. förlåt för att jag varit dålig på de nu senaste tiden.
tack vare Erika så får jag börja bättra mig annars tjatar hon väl ihjäl sig ;)

får väl skriva lite vad som hänt den senste veckan. Känns inte som om att det är så mycket men :)

Helgen som har varit blev ganska mycket, nästan för mycket för min del!
Jobbat hela helgen, festat hej vilt hela helgen. var död på söndagen och en bit in på måndagen.
Fredagen blev det avslutning med badmintonen, 3a blev man i dubbel ;) Utgång med Mamma & gänget på mastis senare på kvällen. As rolig kväll, dock för mycket men kul var det!
Lördagen var den segaste dagen på länge, jobba från 9.45 till 17.05. Jag var döende kändes det som. Bakfull som få men det gick över till slut iallafall. Var seg långt in på kvällen så att det blev ganska lugn valborg.
Kilade iväg på hus fest där Jenny befann sig ,några glas vin gick ner. Dansade och hade skoj ända till 6 på morgonen då jag gick hem för att sova några få timmar innan man skulle iväg och jobba. Trött som bara den blev det jobba 9.45 igen till 17.05. Tackar gud för att det inte ringde så himla mycket. Dagen gick ganska fort iallafall :)
Måndagen var man ledig så tog tiden för att träffa Erika & Nellie en sväng. Promenader fram och tillbaka till stan . Massa prat & blev även klippt så nu är man lite korthårg. Men skönt att bli av med det som var slitet!
Idag blev det ännu en gång ge sig iväg för att träffa Erika och vara lite barnvakt med henne . Mycket trevligt.
Träffade hennes mammas lille varlp Amillo . Sötaste valpen jag sett. Såg ut som en liten nalle björn.ville bara ta med mig honom hem.
Sedan kom Mammsen och syster & mormor o morfar förbi på en fika. Så blev sitta och tjata resten av eftermiddagen. Blev även åka med Mamma till maxi för lite storhandling. Så nu är kylskåpet fyllt igen ;)
Duktig som man är har man varit ute på en kvälls promenad ner till solariumet så blev sola en sväng. Måste bygga på mig en bränna nu, bara 11 dagar kvar tills man ligger i turkiet och steker ;O

Nu du ERIKA har jag uppdaterat! haha. hoppas du är nöjd ;)

Imorgon är man tillbaka till jobbet för 3 dagars jobb innan man är ledig igen , så till helgen ska man träffa Maddie !! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Blogg/hemsida

Kommentar:

RSS 2.0