•bloggtorka...

ja som vanligt är jag sämst på att uppdatera den här bloggen & säger alltid att jag ska försöka bättra mig men nu jävlar ska det allt ske att jag ska uppdatera lite bättre iallafall(hoppas jag)!
Hänt en hel del senaste tiden som alltid.
Fullspäckat schema hela sommaren med jobb,semester i skåne och hemma i kära värmland, massvis med roliga fester,kräftskiva osv osv.. Går inte att skriva ner allt som jag haft för mig dom här månaderna.
Denna helg har jag iallafall spenderat med min underbara pojkvän!(hiihi det va också något nytt och jag är lyckligaste tjejen som finns just nu:$)
myskväll i fredags med god mat & massvis med mys! Även spelades det badminton,väldigt skönt att det äntligen har börjat nu igen efter sommaren. Även min söta pojk spelade och han va så duktig så! :)
Lördag blev bara till att bara vara en "vara hemma dag och inte göra någonting". Ganska skönt det med ibland kan jag säga. Helt slut efter förra veckans jobb.. trodde aldrig veckan skulle ta slut,men det gjorde den allt till slut! skuttade ut i från jobbet i fredags med det största leendet på läpparna!
Idag blev det en tripp till karlstad med Mamma,elin & Jakob! Ikea och skopunkten.
Inhandlade lite nytt till lägenheten. Ny tv-bänk,3 små hyllor,knivar och lite annat smått. Även införskaffat mig ett par nya skor and I love them!
Väldigt nöjd med dagen och hela helgen har varit super mysig!


min finaste!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Blogg/hemsida

Kommentar:

RSS 2.0